Tuesday, August 24, 2010
Salam sayang utk semua...lama gile aku tak update blog ni...kira2 7 bulan x update...no idea & malas nak update...so tiba2 malam ini rajin lak aku nak update...buat pengetahuan semua alhamdulillah aku telah selamat diijabkabulkan dengan Azlyshah bte Aziz pada 1 Mei 2010....yang menariknya majlis kami berlangsung selama 3 bulan.. :))..1 Mei 2010 majlis akad nikah...5 Jun 2010 majlis perkahwinan belah perempuan dan 3 Julai 2010 belah aku di Ipoh..tak 3 bulan namanya...mengalahkan artis...:)) alhamdulillah semuanya telah selesai dan kini aku dah bergelar seorang suami dan insyaallah tak lama lagi aku akan bergelar seorang ayah @ walid..cam tak caya je aku dh kawen dan bakal ada anak tak lama lagi..hehehehe....x sangka dalam masa 2 tahun aku bekerja di SSCCKL aku dpt kawen..itu namanya rezeki... :)) kepada kawan2 yang dtg ke majlis perkahwinan kami...ucapan terima kasih bebanyak...now dh hidup berdua bukan sorang lagi..apa2 pun dalam apa jua keadaan sekrang ni kena berdua....trm kasih kepada yang mendoakan kebahagian kami.. :))..insyaallah di masa akan dtg aku akan update lagi perkembangan terbaru...Be right back...

0 comments: