Majlis Pertunangan 220909..

Wednesday, September 23, 2009






Bermulanya satu episod......Syukur alhamdulillah kepada Tuhan yang Maha Esa kerana dengan keizinanNya segala yang dirancang serta diaturkan telah selesai dan berjalan dengan lancar...secara rasminya aku pada hari ini 22/9/2009 telah menjadi tunangan orang..mcm tak percaya jerk...khas untuk tunang aku...cik azlyshah abd aziz..terima kasih diatas segalanya...pejam celik pejam celik dah 10 tahun aku kenal tunang aku ini...5 tahun berkawan dan 5 tahun bercinta..insyaalllah perancangannya..pertunangan ini dalam masa setahun..tarikh belum ditetapkan lagi..lepas raya ni sibuk la aku dgn lisa...kursus kawen..pembelian segala peralatan untuk kawen..mcm2 la..disini aku paparkan gambar semasa majlis pertunangan itu berlangsung..sebelum itu terima kasih kepada ibu bapa aku, tok aku, adik2 aku yang begitu excited dengan majlis pertunangan aku ini serta kaum kerabat yang amat yang memberikan sumbangan tidak kira la dari tenaga atau tajaan serta kepada makcik zah yang memberikan sponsor untuk hantaran, irma adik aku sponsor kek hantaran dan kaklong dan maklong yang memberikan sumbangan hamper untuk hantaran...hehehehehe...trm kasih semua...serta kepada sahabat handai yang sentiasa mendoakan kebahagian aku dgn lisa....amin..

1 comments:

Pai_ChoW said...

Tahniah Shah..

Ikhlas Dari: Pai_ChoW