Sate Kajang - 22/09/2008

Wednesday, September 24, 2008
Hari ni aku dgn kawan2 aku gi konvoi ke kajang semata2 nak pekena sate kajang haji samuri yang terletak berdekatan dgn stadium kajang....mula2 aku rasa mcm biasa jerk...bila aku dh sampai ke tempat sate kajang tu...mai aii...terkejut aku punyala besar restoran sate kajang Hj Samuri...3 tingkat...semuanya sate jerk...aku n kawan2 aku order 100 cucuk sate ayam n 10 sate perut n 2 jug jus...punyala seksa nak habiskan 10 cucuk sate ayam n perut...bagi aku mmg best n puas hati la makan sate kat situ..kenyang n takyah carik nasi dah...habis semua kawan2 aku n dgn aku sekali tersandar kekenyangan...sebelum tu kami mmg tak lupa possing kat kedai sate kajang tu..mcm2 stail ada..ada yang muka mcm terkejut...pandang kanan.. pandang kiri dan mcm2 lagi la...lupa lak aku nak bgtau sapa yang join sekali dgn aku time tu....aku, lan, ika (artis - perasaan la tu), wawa, mar,emma,ida kecik, mr zam n mr zaki...kami pergi 2 kereta....pengalaman 1st time aku makan kat sini mmg puas hati la...sampai tersandar aku....sebelum tuh..nk bgtau satu cucuk sate kat sini harganya rm0.60 sebatang...tapi mmg kena 10 cucuk pun dh kenyang...semuanya besar2...then selepas kami semua dah kekenyangan...kitorang jalan2 lak kat area depan restoran Hj Samuri tu usha2 bazaar yang ada kat berdekatan kat situ..mcm2 ada...tapi time tu bazaar tu baru nak mula beroperasi...mcm2 ada...ada jual pakaian, aksesori dan mcm2 lagi la...aku ada gak usha baju2 kat situ ada gak yang berkenan tetapi memandang byk dh baju nak raya yang aku dh beli aku pendamkan saja...kalau ikutkan hati mmg nak beli...tapi cukupla apa yang ada...selepas tu lak...aku n kawan2 gi usha lak bazaar kat sebelah metropoint...situ byk gak lak dijual...aku just pusing2 n tgk2 jerk...dalam kul 1030 baru kami bertolak balik ke mantin...cukup setakat ini saja la celoteh n coretan aku...insyaallah akan datang akan menyusul lagi coretan dari aku....thx kerana sudi membaca blog aku yang tak seberapa ni...have a nice day...!!~

0 comments: