29 Ogos 2009

Saturday, August 29, 2009
Hari ni seperti biasa la aku bersama dgn family....bermula sahur bersama2 kami berlapan orang..aku dan 4 adik beradik aku, mak & abah dan tok sekali..hari ni masing 2 terlewat bangun dalam kul 5..kelam kabut kami masing...mak & tok masak lauk dan sayur, aku dan adik2 cari pinggan mangkuk dan pelbagai lagi la..selepas semuanya selesai...then solat subuh selepas tu aku masukkan baju2 aku yang mana nak basuh ke dalam mesin basuh then aku ngadap face book pepagi buta...then aku ikut abah aku dgn adik lelaki aku ke pasar borong..kami cari ikan kerapu, sotong, ikan kembong dan ikan yang lain untuk juadah berbuka puasa dan sahur...ikutkan aku keje keesokan harinya hari ahad tapi aku nak ambik mc sbb malas nak balik lagi..lagipun adik beradik aku semuanya balik ipoh..so bukan selalu nak berkumpul kesemuanya sekali...balik jerk dr pasar borong terus aku masuk bilik dan tido smp kul 1230 adik aku kejut ajak aku gi cari baju raya dgn family aku di greentown...aku pergi naik moto jerk...masa kat greentown kepala aku dh mcm pentoi semacam jerk sbb tak cukup tido..bila semuanya dh selesai aku pergi ke sport club..mcm biasa la ngadap karpet hijau...hehehehe...my favourite sport snooker...smp la kul 7 balik umah then buka puasa dgn family...lepas tu mcm biasa la gi surau terawih...itu saja la coretan aku untuk hari ni...aku skrang mcm blur jerk tatau nak update apa...no idea..so aku ceritakan la apa aktiviti aku hari ini....ok all see yaa...be right back..

0 comments: