13/8/2009...

Thursday, August 13, 2009
aku sebenarnya baru bangun tido...terus online net...aku dapat email dr bakal tunang aku yang mengatakan ketua kumpulan rabbani asri ibrahim telah meninggal dunia pagi tadi di hospital pantai...itulah janji Allah kepada seluruh manusia di dunia...yang hidup pasti akan mati...tetapi manusia tidak akan tahu bila akan mati...Alfatihah untuk saudara kita Ustaz Asri Ibrahim Rabbani..semoga rohnya dicucuri rahmat olehNya...amin...

hari ini adalah hari yang kedua aku bercuti...takder pegi mana pun just dok dirumah sahaja rehatkan diri...nak pergi mana pun xtau cuma dok umah saja la...bosan pun ada tapi nasib baik ada net dirumah boleh la aku surfing net....mandi pun x lagi terus jerk on net...kejap lagi la aku mandi....aku sebenarnya byk memikirkan waktu2 yang akan dtg...paling terdekat sekali adalah mengenai majlis pertunangan aku raya ke3 nanti insyallah...tah dapat cuti ker tak...kalau tak dapat cuti pandai2 la ambik cuti....hehehehehe....aku mcm tak percaya jerk yang aku nie dh nak bertunang...insyaallah majlis perkahwinan tu planningnya dalam tahun depan insyaallah tapi tak set tarikh lagi...dh nak jadi suami orang..mcm tak percaya jer...ok harapakan kawan2 aku yang ada doakan aku supaya apa jua yang dihajati oleh aku akan tercapai...amin...okla aku nak gi mandi dan solat dulu insyaallah ada masa dan kelapangan aku akan update lagi blog aku ni...thx yang sudi membaca blog aku ini...

0 comments: