Ipoh...

Friday, August 28, 2009
Aku sebenarnya baru sampai di Ipoh..bertolak dr shah alam lepas sahur tadi.....minggu ni yang aku dapat cuti dan balik ipoh untuk berpuasa dgn family aku di Ipoh...dalam kul 6.30 aku bertolak dr shah alam dgn lisa...kebetulan lisa pun mmg nak balik ke kedah...so kami balik satu kereta la...sampai jer r&r tapah kitorang berenti kan kete dan tido sekejap...mata aku mmg takleh tahan dh...drpd bawak kete dlm keadaan mengantuk baik aku tido kejap...lebih kurang kul 8.45 kami pun bertolak balik ke ipoh..sampai di ipoh lebih kurang 9 lebih la tak igt aku...pergi greewntown business centre pergi bayar bil telefon maxis aku dulu..then baru balik ipoh...balik je ke rumah aku dapati tok dah ada dirumah aku...tok habaq dh seminggu dah dia di ipoh..kesian aku tgk tok aku tuh makin kurus..bercakap pun dah kurang...aku doakan tok aku semoga sihat dah dipanjangkan usia....kemudian lisa pun bertolak ke kedah dr rumah aku...then terus aku bukak pc & ngadap facebook apa lagi...lepaskan geram huhuhuhuhuhu...dulu aku dok mengata kat lisa apa yang best sgt facebook tuh...bila dah terkena feel dia mmg rasa nak ngadap facebook jerk...hehehehehehhe...insyaallah petang ni aku nak gi pasar ramadhan nak carik ayam golek...ngidam lak rasanya...sepertimana status di facebook aku (Shah Iskandar
blk ipoh arini..yesszar..teringatkan daging salai msk lemak mak..jln2 cr mkn di bazar ramadhan medan gopeng,ipoh jaya & rapat setia..x dilupakan my sport club...)
apa2 perkembangan aku akan update dr masa ke semasa insyaallah....be right back..

0 comments: