....

Thursday, August 13, 2009
lama giler x update blog ni...last update pun masa ambik course ict tahun lepas...lepas tu dah tak update langsung..sampai password gmail pun aku lupa..nasib baik boleh reset balik...huhuhuhuhu....aku now dh bekerja di kl..keje biasa2 jer dengan telekom tapi under vads la....dah 8 bulan aku keje kat sini...tinggal lak kat shah alam....1st keje dok kat selayang kat umah sepupu aku then lepas sebulan keje dapat kawan ofis dok dekat subang suria selama 2 bulan..lepas tu dh member ofis aku pun dh blah aku pindah dok shah alam dgn kawan ofis gak...kawan ofis yang ajak aku nie orang bote namanya osman a.k.a tok tua sakti...eheheeheh...dier ni mmg peramah dan baik hati..kenalak satu negeri dengan aku..apa lagi yob...memang kena la...then x lama kemudian osman ni dapat keje goverment kat enggor, kuale...so tinggal aku dgn eddy dan mat...then x lama kemudian adam lak join umah kami..lega la sikit...pada 5/8/2009 hari tu kawan baik aku yang tinggal sebelah apartment dgn aku pulak balik sabah...namanya maria...dia dgn man mmg kamcing gile macam kembar siam..mana jerk diorang berdua..now dua2 dh takder sunyi la sikit kat sini...apa boleh buat haluan masing2...setiap pertemuan ada perpisahan....aku citer la sikit mengenai kawan 2 aku kat ofis yang masih tinggal....yang rapat gile dan ambil berat ttg aku...dulu ada osman and maria..sekrang yang tinggal hanya lydia, zt & ikmal...aku pun skrg nie tgh dok tunggu jawapan interview spa tempohari..jawapan dia 3hb september ni..kawan2 jgn lupa doakan aku dapat jawatan ni...insyallah raya ke 3 kalau takder apa2 aku akan bertunang dengan orang yang paling aku sayangi..cik azlyshah a.k.a mama mia....huhuhuhu....belah family aku dan family dia dah on dh..tunggu masa jerk...
11/8/2009 yang lepas merupakan hari lahir aku yang ke 29...tak sangka dah 29 aku ek...rasa mcm 20an jer lagi..huhuhuu....ada la celebrate serba sedikit..awal bulan ari tu mama mia aku buat surprise kat aku masa kitorang ramai2 gi william...plan awal nak surprise kat fariz suami kepada kawan baik aku misha@azzura...rupa2nya depa dua orang sekali dengan mimi dan plan nak surprise dengan aku sekali....terkejur aku..tertipu gak rasanya..tapi takperlah orang nak buat surprise terima jer la..aku dpt hadiah towel dr misha dan lisa bg aku voucher rm100 parkson...terharu gak aku rasa cuma aku dapat tahan jerk perasaanku ini...huhuhuh....then lepas makan aku terus balik ipoh dengan adik aku dan lisa sebab esknya family aku ada buat kenduri nak sambut ramadan sekali dengan kenduri arwah...smp lebih kurang nak dekat 3 pagi la...then pada 8/8/2009 yang lalu aku gi umah sepupu aku kat selayang sbb family aku nak dtg tido sana....aku gi jumpa la tak tido sana sbb esknya aku keje...depa buat sambutan besday abg sepupu aku en rashdan baba sekali dengan dengan besday aku...aku dapat pen dr abah dan mak aku bagi duit je rm50...maybe tak sempat nak beli hadiah agaknya..then anak buah aku sekali dengan mummy dia bg aku kemeja..thx all...i love u...okla aku nak tido dh..ngantuk dh rasanya...insyaallah ada masa dan kelapangan aku akan update lagi blog aku nie....ni pun ayat main belasah jerk aku ikut jari aku menaip ni je...ok....see yaa...

1.59am@13/8/2009

0 comments: