Monday, August 17, 2009
aku pun xde idea sebenarnya nak update kat blog ni...sebelum ni ada la hamba Allah cakap kat aku yang aku tulis kat blog ni mcm tak tersusun ayat aku...kejap sembang tunang..x lama lepas tu sembang kawen la dan mcm2 la..jenis aku ni kalau menaip takder dah nak susun2 ayat aku ikut jer jari aku menaip time tu apa yang terkeluar dr otak aku taip jerk...takyah ikut susunan...lagi satu ikut ske aku la nak taip apa blog aku kan...heheheheh...jgn marah arr gurau jerk...erm..semalam pun update simple je sbb nak tido dah....
oklah aku cite la sikit pasal jari ni...hari nie aku keje kul 12pm smp 9.30pm...hari ni paling malas aku rasa nak keje pun...keje pun sambil lewa je..kejap baca paper...kejap main game...kejap gi merokok..mmg hari ni aku rasa xde mood nak keje...tapi buat jerkla...sebelah aku si zita balik kul 6 dan sebelah zita si ikmal balik waktu sama dgn aku...nasib baik ikmal ada kalau tak keras aku...huhuhu esk keje kul 12 lagi..balik je keje aku trs balik umah takder dah singgah mana2...balik je trs makan nasi dgn sardin..nasib baik si eddy yang masak..thx eddy...insyaallah 28&29hb ni balik ipoh sbb cuti dua hari.kebetulan lak lisa nak balik pendang so aku balik dgn dia la then dia drop aku kat ipoh jerk....tak sabar rasanya nak balik ipoh berpuasa disana bersama family...aku rasa itu je la kot...ayat pun main belasah jerk...maaf la kalau tak faham..next time aku ada idea aku akan nyatakan dalam blog aku ni...thx la kepada sesapa yang sudi baca blog aku ni...okla ada masa kita berjumpa lagi...see yaa...slmt malam...askum...

0 comments: