Hari Yang Mendatang....

Wednesday, August 26, 2009
Hari ni tak banyak aktiviti yang aku lakukan..mcm biasa la rutin aku...kul 4.30 dah bangun untuk sahur...then tunggu subuh lepas subuh tido balik sementara nak gi keje...aku masuk keje kul 10.00...sampai la keje kul 7.30...berbuka di pantry ofis ramai2 dengan kekawan yang keje malam...dua tiga hari ni prot aku rasa pedih jerk maybe kurang air kot...time pedih tu yang tak tahan sampai ada gak customer yang terkena nada suara aku yang agak tinggi la tapi aku boleh control lagi...lepas solat maghrib aku aku balik rumah walaupun agak renyai2 ketika itu....redah jerk la nak balik rumah bukan kemana pun...aku berbuka dgn nasi dan lauk ikan keli ari ni...itu jerk yang aku beli untuk hari ni..semalam kemaruk nak makan kfc..dah beli pun....bukan kemaruk kat ayam dia dgn shrimp stix dia..aku igtkan besarla shrimp stix alahai besa jari kelingking aku jerk...hehehehehehe dalam iklan besa pics dia kecur air liur aku dibuatnya...maknanya marketing diorang berjaya la mengecurkan air liur aku ni hehehehehe.....aku sebenarnya tak sabar nak tunggu malam esok...sbb malam esk lepas keje jerk terus shoot balik ke ipoh...cuti la dua hari...jumaat sabtu...ahad kena keje dh...tgkla mcmana rasa malas nak balik lg ambik MC jerk la...pandai2 la nak hidup...aku teringin nak berpuasa dan berbuka bersama family aku....minggu nie semua adik beradik aku balik ipoh...berkumpul satu family la mcm nie....adik kedua aku irma dan adik bongsu aku mmg tinggal dgn family di ipoh....adik bongsu mmg dok jerk rumah sekrang kerana baru lepas xcident...retak kepala lutut dia...tuh yang aku nak balik tgk adik aku tu...doakan aku selamat sampai di ipoh nanti...

0 comments: